12 Ekim 2013 Cumartesi

Tak Kulaklığı,Boşver Dünyayı.



Gezmeyi,arkadaşlarımla buluşmayı ne kadar sevsem de bir o kadar da evcimen bir kişiliğe sahibim.Cumartesi günleri herkes güzel havalarda dolaşırken,evde daha mutlu olmam için bir milyon neden sayabilirim.Mesela bugünlerde yeni yeni müzik grupları keşfediyorum.Sonra bu kadar uzun zamandır bunları dinlemeden nasıl dayanmışım acaba diye düşünmeden edemiyorum.Rock'n Coke'da sahne alan müzik gruplarını dinledikçe aklıma orada yaşadığım mükemmel saatler geliyor.Müzik benim için git gide oksijen kadar değerli olmaya başladı.Kulaklığımı takıp,bilmediğim bir yere gidip uzaklaşmak istiyorum.Müzik,benim gözümde milyonlarca insanları birbirine bağlayan mucizevi bir olay.Festivaller,konserler eğlenmek,kendin gibi insanlarla bir arada olmak için mükemmel yerler.Ben her müzik türünü dinlemem,genelde kendimi yakın hissettiğim grupları dinlerim.Fakat asla kimseyi ne dinlediğine göre yargılamam.Sonuçta müzik evrensel.Zevkler,karakterler,neleri sevdiğimiz o kadar farklı ki.Hayatımızın her alanında yer alan müzik.çoğu zaman sığınabileceğimiz tek liman.Ondan vazgeçmeyelim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder