31 Ağustos 2014 Pazar

Ne Okusak?

Sıcaktan hiç hoşlanmayan biri olarak yaz tatilleri 'tatil'olması dışında benim için gerçekten eziyet dolu zamanlar olabiliyor.Okul olmaması,kafamı dinlemek bunlara bayılıyorum.Fakat bu sene gerçekten her ortamda konuşmanın ortasında,sonunda 'hem sıcak hem nem var'lafını duymaktan bıktım.
Bu yüzden sürekli klimanın altında oturup kitap okumak yapılacak en güzel etkinlik oluyor benim için.
Artık okuduğum tüm kitapları(Gün aşırı kitap bitiriyorum) burada paylaşmaya karar verdim.
Hem ben yazmış oluyorum,hem tavsiye verince kendimi çok iyi hissediyorum.

Öncelikle cinayet,korku,psikoloji türü kitapları çok severim.Seven var sevmeyen var fakat 'Olağan Psikopatlar' yaz başında okuduğum fakat gerçekten herkesin okuması gereken bir kitap.Dışarıdan bakınca benim işim olmaz demek normal fakat Kevin Dutton kitabında herkesin içinde olan psikopatlardan bahsedince gayet ilgi çekici bir kitap olarak karşımıza geliyor.



Yeni kitaplarla okudukça burada olacağım,sizde bende okumaya devam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder