6 Eylül 2013 Cuma

Neler Okudum Neler

Kitap okumayı hayattaki bir çok seven biri olarak yaz tatillerin benim üzerimdeki etkisi okumak,çok okumak ve daha da çok okumak.Bu yaz okuduğum kitaplar beni fazlasıyla etkiledi.Okudukça okuyasım,bunları yazdıkça yazasım geldi.Yaz başında beni en derinden etkileyen kitap John Green'in yazmış olduğu 'Aynı Yıldızın Altında'kitabıydı.Plajda okurum diye almıştım kitabı bitirdiğimde kendimi hüngür hüngür ağlarken buldum.Kitap 16 yaşındaki bir kızın kanserle ilgili umutsuzluğunu,ta ki hayatını anlamlı kılacak biri olup aşık olmasına kadar.Kitabı herkese tavsiye ederim.Okurken sıkılmadan,ders ala ala okudum ben.
En çok etkilendiğim diğer bir kitap ise 'Kızım Amy'.Amy Winehouse yaşarken son derece severdim.Ve hala daha öldüğüne inanmak istemiyorum..Babasının Amy hakkındaki anıları,yaşadıkları okurken insanı o kadar etkiliyor ki sanırsanız siz ölüyorsunuz.Bu kitap Amy'yi seven bir insanın okuması gereken bir kitap fakat gözyaşları için mendilleri hazırlamayı unutmayın.

Bu ara yeni takıntım Ahmet Ümit ve kitapları.Okurken o kadar kapılıyorum ki kitabı bitirmeden uyuyamıyorum.En beğendiklerim 'Agatha'nın Anahtarı','İnsan Ruhunun Haritası' ve 'Şeytan Ayrıntıda Gizlidir'.


 Bu ara favorilerim bunlar.Okudukça daha fazlasını paylaşacağım.Beklemede kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder