4 Ağustos 2016 Perşembe

Ne Yapsak Diyenlere Öneriler

2014'ün son günlerinde bıraktığım blog macerama geri dönmüş bulunmaktayım.Geçen bu zaman içinde gezdim,okudum,dinledim.Şimdi bu deneyimlerimi sizlerle paylaşmak istiyorum.
Bundan böyle her hafta güncel etkinlik ve keşiflerimi,geri kalan zaman da da canım ne yazmak istiyorsa onu paylaşmaya karar verdim.
Umarım bu sefer blogumu ara vermeden kullanmayı başarabilirim.
İyi okumalar.

Dizi Önerisi : MR.ROBOT

Uzun zamandır beni böyle kendine bağlayan bir dizi olmamıştı.Günümüz dünyasının problemlerinin,bireyin yalnızlığının gelebileceği son noktayı kusursuz işleyen bir yapım.Rami Malek,bu rolü sayesinde oyunculuğunu bambaşka bir noktaya taşıyor.Spoiler vermemek için detay yazmıyorum.2015'de başlayan dizinin şu an 2.sezonu yayınlanıyor.Bugün başlayıp yarın bitirmeniz mümkün.Hadi hemen başlayın.

Kitap Önerisi: FRİDA KAHLO /AŞK VE ACI -RAUDA JAMIS
Resimleiyle,hayatıyla beni en çok etkileyen ressanlardan olan Frida Kahlo'nun yaşamı çarpıcı boyutlarıyla ele alınıyor.Hayata bu kez de Frida'nın penceresinden bakmak için mükemmel bir kitap.
Kitabı okuduktan sonra neden herkesin hayran olduğunu anlamak zor değil.

“İnsanın ifade edemediği şeyin gücü patlayıcı, hasar verici, kendi kendini yıkıcı bir güçtür. İfade etmek, kurtulmanın başlangıcıdır.” 
Frida Kahlo - “ Aşk ve Acı ”

Güneş Batarken :
Sıcak havalarda İstanbul en çekilmez yerlerden birine dönüşürken dışarı çıkmak için en uygun zaman akşam yemekten önceki saat dilimi.Benim favori yemek ve yürüyüş noktam ise,Fenerbahçe.Yat limanı çevresinde önce Happy Moons,Midpoint, Mapple Pancekes gbi noktalarda ister kahvenizi yudumlayabilir ister sağlıklı seçimler yapabilirsiniz.(Sağlıklı diyorum çünkü bu sıcakta salata dışında bir şey yediğim an dünyaları yemiş gibi oluyorum.)
Yemekten sonra hem yedikleri yakmak hem de güneşi batırmak için yürüyüş hiç de fena olmaz.
Uzun bir aradan sonra yazmak,paylaşmak çok iyi geldi.Umarım beğenirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder